Instagram

04.06.2023

Я ПІДУ В ДАЛЕКІ ГОРИ 💛💙 I Will Go to the Distant Hills 🎧 Ансамбль вчител...

#ЯПІДУВДАЛЕКІГОРИ 💛💙 #УкраїнськаПісня. Автор: Володимир #Івасюк (1968). "Ya pidu v daleki gory" (I Will Go to the Distant Hills) 💛💙 1968 #UkrainianSong, author: Volodymyr #Ivasiuk, 🎧 Ансамбль вчителів #VoloshkaMusicAcademy, cover, 03.06.2023 Варшава.
📝 Я піду в далекі гори На широкі полонини, І попрошу вітру зворів, Аби він не спав до днини. Щоб летів на вільних крилах На кичери і в діброви І дізнавсь, де моя мила – Карі очі, чорні брови. Мила моя, люба моя, Світе ясен-цвіт, Я несу в очах до тебе Весь блакитний світ. Я несу любов-зажуру, Мрію молоду, І сади цвітуть для мене, Як до тебе йду. А як вітер з полонини Полетіти не захоче, Все одно знайду дівчину – Чорні брови, карі очі. Перейду я бистрі ріки, І бескиди, і діброви, І шляхи мені покажуть Карі очі, чорні брови.

Комментариев нет:

Отправить комментарий