Instagram

16.05.2018

110-й день народження єврейського казкаря Шике Дріза

Друзі! Я щасливий через те, що видатному українському єврейському поету Овсію Дрізу, якому сьогодні мало б виповнитися 110 років, книги якого друкувалися на всю країну багатотисячними накладами, у рідному селі Красне відкрили меморіальну дошку.

Наприклад, ви знали, що мультфільм "А может быть ворона?" зроблений саме за творами Шике Дріза? Так приємно було, коли діти читали його вірші. Бібліотека носить вже рік його ім'я (директорка бібліотеки - Тетяна Григорівна - надзвичайна жінка. До речі, я подарував бібліотеці і свою книгу - питайте та читайте!)


Нажаль, і мене це дратує, не було жодного представника ЗМІ, навіть районної газети. А дратує мене тому, що саме на чудових казкових віршах Шике Дріза виховується красота у серцях нашіх дітей. Це має лунати пріорітетнішим за укладання нового асфальту, чи інш.

Але дякую, що на заході були присутні офіційні особи: голова Тиврівської райради, селищний голова, начальник управління у справах національностей та релігій Ігор Салецький та інш.

Ідейний надхненник проекту - невгамовний шанувальник рідного краю, людина, з якою село Красне увійшло в історію в його книжках - Василь Щусь. Оригінальною мовою ідиш вірші читав Анатолій Кержнер. Ведучий заходу - керівник музею Голокосту у Вінниці Леонід Трахтенберг.

З селом Красне пов'язана і одна з гілок мого роду по матері. Ми присвятили ще кілька годин і відвідали старовинний єврейський цвинтар, де прочитали амуле. Але це - зовсім вже інша історія...

Комментариев нет:

Отправить комментарий