Instagram

06.04.2022

МІЙ ПЕРШИЙ ВІРШ НАПИСАНИЙ В ОКОПІ 💛💙 Ліна Костенко

#ЛінаКостенко "Мій перший вірш написаний в окопі..." #ZoriyFine, 06.04.2022, #ХвилинкаПоезії, #Warszawa.

💛💙 Мій перший вірш написаний в окопі, на тій сипкій од вибухів стіні, коли згубило зорі в гороскопі моє дитинство, вбите на війні. Лилась пожежі вулканічна лава, стояли в сивих кратерах сади. І захлиналась наша переправа шаленим шквалом полум'я й води. Був білий світ не білий вже, а чорний. Вогненна ніч присвічувала дню. І той окопчик — як підводний човен у морі диму, жаху і вогню. Це вже було ні зайчиком, ні вовком — кривавий світ, обвуглена зоря! А я писала мало не осколком великі букви, щойно з букваря. Мені б ще гратись в піжмурки і в класи, в казки літать на крилах палітур. А я писала вірші про фугаси, а я вже смерть побачила впритул. О перший біль тих не дитячих вражень, який він слід на серці залиша! Як невимовне віршами не скажеш, чи не німою зробиться душа?! Душа в словах — як море в перископі, І спомин той — як відсвіт на чолі... Мій перший вірш написаний в окопі. Він друкувався просто на землі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий