Instagram

26.02.2023

Там де гори й полонини 💛 Край, мій рідний край 💛💙 Melodica Pianica


#КРАЙ, мій рідний край 💛💙 Слова і музика: Микола #Мозговий, перше виконання: Софія #Ротару (1979), #УкраїнськаПісня. #Мелодіка (#піаніка): Зорій Файн, 26.02.2022, #Варшава. 💛💙 #Kray, miy ridniy kray (#MyHomeland, my native homeland) 💛💙 Music & lyrics by Mykola #Mozghovyi - is a #ukrainiansong originally recorded by #SofiaRotaru for her 1981 album #ChervonaRuta. Improvised #melodica (#pianica) by #ZoriyFine, 26.02.2023, #Warszawa. 💛💙 Із щоденника автора: "Як не дивно, але родинна та генетична пам'ять о Голокості навчила мене найважливішому: єдине протистояння жахам війни і знищення тебе, як частини нації, можливо лише у тому, що ти ще наполегливіше будеш радіти життю, матимеш спрагу до всіх його проявів!"💛💙 Там, де гори й полонини, Де стрiмкi потоки-рiки, Де смерiчок ген розмай, Ллється пiсня на просторi, Вiльна, сильна, наче море, Про мiй милий рiдний край. Приспів: I у синю даль Понад горами лине пiсня ця Про чудовий край, Чарiвний край Черемоша й Прута. Край, мiй рiдний край, Пiсенний край завзяття i труда, Ти – моя любов, Ти – рiдна матiнко моя, земля. Приїзжайте в Прикарпаття, Приїзжайте, люди добрi, Завжди будуть радi вам. Хлiбом-сiллю вас зустрiнуть, Файну пiсню заспiвають, В шану нашим свiтлим дням. 🎹 PLAYLIST Melodica performed. Плей-лист з піснями на мелодиці. 🎹 PLAYLIST with #UkrainianSongs and poems performed by me. Плей-лист з #УкраїнськаПісня і віршами у моєму виконанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий