Instagram

30.11.2023

KATE&FINE

Як не дивно, у нас, ви бачите останнім часом, виходить непоганий дует з Kateryna Bezugla.

(Взагалі то, чому має бути дивно, якщо професіонали зібралися зробити щось, що приносить задоволення і собі, і слухачам?)
Зараз ми тішимо вас кавер-версіями відомих композицій, але у планах є і виконання власних пісень. Нарешті, і мої пісні на вірші чудових українських поетів Віктор Мельник (чекає 12 років) та Фіщук Тетяна (чекає 3 роки), сподіваюсь, можна буде відправити у Всесвіт такими, як ми їх створили, а не тільки на папері.


Співпраця творчих - це, зазвичай, безнадійна справа. Це одна з причин, чому я, фаховий композитор, багато років не пишу музику: надто велика залежність від сторонньої допомоги, аби отримати результат. Особливо, для людини самодостатньої і незалежної.
Але мене дивує, що наш дует існує, наче граючись - легко, без напруги. Адже, коли відкривається чаклунство - у кожного воно у своєму вимірі і власному світі. Щоб ці світи пересікалися у спільній творчості - рідкість.
Наприклад, кілька днів тому, ми виступали у одному закладі. Я - перфекціоніст: в мене папірці з нотами пронумеровані і чекають у стопці суворо на свою чергу. Мені все не так: звук не той, що в студії, інструмент дорогий, але не мій - і мене це дратує.
Але Катя - повна протилежність. Вона згуртована і хвилюється не меньше за мене, але своїм спокоєм, позитивом вивільняє наше спільне чародійство. І, раптом, на одній пісні трапилось щось неймовірне - начебто стеля розійшлася: завмерли і гості і персонал, - все закінчилося оплесками. Хоча захід був зовсім не концертний.


Одже. Нашому дуету потрібна назва.
Прошу наших шанувальників приєднатися до обговорення у коментарях. А найкращому ми зробимо цікавий подарунок: першому за інших надішлемо посилання на новий студійний трек, коли всім він буде ще недоступний!
Поїхали?
#ZoriyFine, 30.11.2023, #Warszawa.

Комментариев нет:

Отправить комментарий