Instagram

08.02.2023

Як тебе не любити, Києве мій! 💛💙 Марія Коренькова (флейта)


#КиєвеМій, композитор: #ІгорШамо, виконує учениця 4 кл Коренькова Марія (флейта), концермейстер #ZoriyFine.
💛💙
Як ви знаєте, вже місяць я працюю викладачем в українській школі у передмісті Варшави. Про це я писав тут. За цей час познайомив дітей у загальноосвітній частині із творчістю Володимира Івасюка, Степана Сабадаша, Квітки Цісик, Дмитра Павличко та інших.

Щодо професійної музичної школи, мої предмети – сольфеджіо та музлітературу – діти намагаються не пропускати, адже ми не тільки вчимо структуру ладу, інтервалів, акордів, але я постійно наголошую на емоційному забарвленні звучання. Багато співаємо і, як говорю, «розвиваємо вуха». (Вже батьки мені натякали записувати уроки на відео, бо з часів ковиду з викладанням сольфеджіо склалася загальна катастрофічна ситуація. Поміркую над цим.)
Сьогодні, під час уроку музлітератури у старшокласників, випадково прийшла вчителька з фортепіано, а ми якраз розбирали музичну культуру Київської Русі: від знаменного розпіву до вуличних скоморохів. Як завжди, я захопився темою і розповів, як вчать дзвонарів грати на церковних дзвонах. Раптом з’ясувалося, що вчителька грала в Україні на справжньому карильйоні (дзвони з клавіатурним приводом, схожим на ножну клавіатуру органу). Діти були в захваті, приготуємо відео про неї до наступного разу.

Серед інших, є у мене у середній групі талановита дівчинка, киянка, яка вчиться грати на флейті. Ми вирішили зробити разом з нею запис офіційного гімну Києва (з 2014 року), найвідомішої пісні Ігоря Наумовича Шамо «Як тебе не любити, Києве мій!» (1962).
Запис зробили у мене вдома минулої неділі, 05.02.2023. Слід зауважити, що ми не репетирували до того, запис зроблено десь із третього разу, без купюр, тобто зіграно повністю від початку до кінця. Знаходилися ми в одній кімнаті, але обличчями не були поверненими один до одного. З мого боку була суцільна імпровізація, адже класичний нотний переклад для флейти з фортепіано мені здавався нуднуватим. До речі, хто не чув моєї сольної обробки цієї пісні з додаванням терпкої джазової гармонії, запрошую сюди.

Оскільки фортепіанна партія записаних нот не має, додаю піано-рол, щоб ті, хто навчається, змогли «зняти» гармонію за натиснутими клавішами.

Навіщо так детально це все розповідаю? Щоб ви зрозуміли, у яких умовах дитина отримала безцінний досвід роботи з мікрофоном та під наглядом кількох камер. Коли твій інструмент та концертмейстер звучать лише у головних телефонах.

А тепер послухайте, як чудово, злагоджено, вишукано вийшло! 💛💙
How can I not love you, Kyiv of mine? (Yak tebe ne liubyty, Kyieve mii!) Music: Ihor #Shamo, lyrics: Dmytro #Lutsenko #UkrainianSong
💛💙
Нагадую, слухати краще у навушниках або на гарній аудіосистемі через високу якість запису (192 кГц, 24 біта). #KorgSV2 #Presonusstudio68c #Presonus).
🎹 PLAYLIST with #UkrainianSongs and poems performed by me. Плей-лист з #УкраїнськаПісня і віршами у моєму виконанні. 🎹 #MeditativeCalmMusic. #JazzImprovisation. Any melody can become a #Lullaby. Медитативна музика спокою. Будь-яка мелодія може стати #Колискова. PLAYLIST. 🎹 PLAYLIST with Jewish songs performed by me. 🎹 #VideoTutorial on #StepByStep how to easily #LearnToPlayPiano. #PianoTutorial - #HowToPlay. #ЯкЦеЗіграти? Крок по кроку: #НавчальнеВідео про те, як легко #НавчитисяГрати на #фортепіано. #КакЭтоСыграть? #ШагЗаШагом: обучающее видео, как легко #НаучитьсяИграть на #фортепиано. PLAYLIST.

Комментариев нет:

Отправить комментарий