Instagram

09.05.2017

Кофе-брейк для читателей

Только что пришёл отзыв от Леся Вінницька, читательницы моей книги:

Книга «Кофе брейк с Его Величеством» багата різноманітними проявами свого змісту,ніби природа чи погода протягом різних  пір року : буває всіляко і холодно і спекотно і прекрасно і сірувато – пасмурно і радісно та сумно. 
      Опис подорожей країн міст, нагадуть паралельні світи,життя,такі різні і одночасно схожі. Краса фото захоплює  , вдивлялася і дуже хотіла їх ще у кольорах побачити. До речі, у мене з`явилася думка про те,що добре було б якось відвідати вечір чи виставку Вашої  фото творчості.  
    Відбірні, глибокі цитати,поезія,уривки з листів – особливий  цимес ! Цікаво,що Ви підіймаєте одночасно різноманітні теми: віра у Бога ,творчість,культура,людські цінності,сенс життя,любов…   
       Особливо  мене у книзі вразила  відвертість: Зорію, таке враження ,ніби Ви не боялися бути «оголеним», особливо вражали Ваші життєві історії (про вступ до академії, Йосипа Кобзона, стосунки з батьками, дітьми, згорілий будинок…) моментами я плакала. Виникла паралель,ніби  дозволяєте пожити у Вашому «світі»,нічого не приховуєте і не прикрашаєте.   Думала про те, як багато Ви маєте і як багато  доводилося втрачати, проходити крізь біль.
      Мою увагу привернула  багатогранність Вашої душі, особистості : одночасно і вміння тонко відчувати,з іншої сторони - відмова від компромісів ,чітке слідуванням власним принципам і цінностям . 
    Книгу я могла читати у поганому чи гарному настрої.  Сторінки ,ніби потім наздоганяють і змушують задуматися,хочеться ще якось повернутися до тих стрічок: колись біля моря чи  взимку у морозний вечір: у теплій оселі. Зорію, дякую за подарунок!..



... Зорію, знову думки наздоганяють. Прекрасно, що Вам вистачає сміливості описувати власний погляд на життя, світ, різні важливі теми, крізь призму  досвіду,переживань ,ніхто інший, саме так, ніколи цього не зможе зробити!   
         Одного разу мій викладач  сказав,  що більшість завжди витисне індивідуаліста. Після читання Вашої книги у мене з`явилося бажання з ним подискутувати) Я от думаю,слава Богу,що є Ви,який не боїться проявляти свою індивідуальність,когось це може надихнути, мотивувати, для кожного це  означатиме щось його особисте. На мій погляд,індивідуалісти руйнують стереотипи,перевертають все з ніг на голову, додають фарб,кидають виклики і це прекрасно!

#zoriyfine #КофебрейксЕгоВеличеством #coffebreakwhishismajesty #cafepausemitseinemmajestet #coffebreak #cafepause #кофебрейк

Комментариев нет:

Отправить комментарий