Instagram

09.11.2023

Не Карпати на світлині, але й не гірші гори...

Не Карпати на світлині, але й не гірші гори...

Розумію тепер покоління батьків (не моїх, правда) і їх батьків - вони любили найкраще, що вивезли з собою назавжди - свою пам'ять про країну дитинства.

Пам'ятаєте, я писав п'ять років тому, що виїхав на короткий термін, але з роками біль про те, що змусило мене на цей крок, підтверджується і станом моїх друзів, які у відчаї мені заздрять. Марно.

Заздрити немає чому - ти всюди наодинці з власним скарбом розуміння того, що відбувається. У цьому сенсі єврею легше: генетична пам'ять, як свої ж, з сусіднього села, вбили у 1919 р. твого прадіда Хаїма, а діда Дувида, маленького, його мати Бейла вимушена була на два роки здати до притулку, бо годувати було нічим, - все це не дає розслабитися ціле життя, а не тільки останні роки. Перманентна різня і війна.

Бо за двадцять два роки по тому ця ж сама прабабка Бейла загинула у концтаборі у с.Печори - якраз через річку від Сокільця, звідки прийшли погромники.

А пам'ятаєте, у 2017 році мені навіть не дали права на вірш пам'яті про них і примусили звільнитися з посади доцента університету?

І казав тоді: якщо ви не роздивилися в таких, як я, любов до своєї країни, не захистили мене від маргиналів, то на місце скромної інтелігенції з часом прийдуть фаріоніхи, псевдо-патріоти, які спаплюжать взагалі саме поняття Батьківщини і, взагалі, все, що нам всім було дорогим.

... Ви не знайдете зараз в моїх дописах тих публікацій, я зачинив до них доступ, бо не на часі, і щоб не давати приводу ворогам. Це не призначено для чужих.

Добре, що я давно сирота: батьки вчасно вмерли. А сирота, знаєте, і не потребує співчуття, бо ніхто його йому не дасть у той мірі, наскільки у душі чорна дірка.

Дірка замість сьогодення.

Дірка замість майбутнього.

#zoriyfine, 05.11.2023, #ŠkofjaLoka, #Slovenia.

P.S. Нагадую, водночас, що краще стримуватися у коментарях, бо існує, хто не пам'ятає, заборона на домішування політики на моїх сторінках. Всім дякую.

P.P.S. Дякуємо за вишиті сорочки нашій подрузі Анна Шестак та чудовій майстрині Mel Uli та її ТМ Mika Noni #MikaNoni.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий