Instagram

23.02.2024

ЧЕРВОНА РУТА 💛💙 ♫ KATE & FINE 🎙️ #KatrinBezugla 🎹 #ZoriyFine


Завтра, 24 лютого, виповниться два роки, як почалась війна. І невідомо, коли закінчиться. Навіть близькі люди, які нині живуть в Україні, ледь стримують роздратування, що по цей бік кордону у нас, начебто, все добре, і ми не можемо розділити ані їх біль, ані їх страхи.
Одна з головних причин створення нашого з Kateryna Bezugla дуету KATE&FINE - це, як не дивно, - наша участь, наш спротив, наша боротьба.
Не всі знають, що у Каті у перші ж дні війни у Харкові загинув чоловік, залишилось двоє дітей. У мене старший син кілька днів тому отримав поранення на фронті на Донбасі, а молодшого ось тільки демобілізували з війни в Ізраїлі.
Наша перша спільна пісня і кліп "Я з тобою" (подивіться у нас на ютубі) - на відому композицію Andra Day Rise Up, на яку Катя написала нові власні слова:
Коли ти знов у темряві,
Здається, світло згасло у душі.
І поряд тільки твої сни,
І все, що є - це тільки спогади.
Я просто хочу, щоб ти знав -
Ти не один.
Хочу, щоб ти просто відчував,
що ти не один.
Я стану, стану поряд з тобою.
Нехай дощ, і нехай дощ стіною.
Я стану. Нехай дощ змиє всю біль!
Ми разом пройдемо цей шлях,
Повір в це! І в наших серцях є сила
Незламна і віра в життя.
І я з тобою... з тобою...
Після роботи над цим твором ми і вирішили створити дует, щоб боронити українську культуру єдиною зброєю, якою ми володіємо: нашим мистецтвом.
І я вірю, що і #ЧервонаРута, і все інше, що нам, можливо, вдастся зробити разом заради країни нашого дитинства, додасть камінчик у спільне, що ще багато років дозволить милуватися, як на полонинах зацвітає сланкий вічнозелений кущик червоної рути.
Віримо, що розсипане зерно з українських полів колись потрапить у потрібний ґрунт, не згине, і з нього проросте хліб майбутнього життя.
Немає у світі сьогодні місця, де не йде війна. Війна всюди. Ми гинемо всюди, навіть у власних ліжках за океаном, лінії фронта всюди, майже в кожній родині. Бо егрегор війни не здолати одним лише бажанням та зусиллям волі навіть найчистіших душ.
Але ми можемо дарити людям пісню!
Пісню, що зігріє, що на мить зупине війну у власному серці.
Тому - #MakeMusicNotWar!
Зустрічайте, наш найвідоміший український хіт, який більше п'ятдесяти років полонить серця!

Комментариев нет:

Отправить комментарий